Electromagnetic Metamaterials, Plasmonics, Photonic Crystals, Many-Particle Physics in Condensed Matter, Numerical Methods and Scientific Computation
Eğitim
1999
Ph.D.,, BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
1995
Yüksek Lisans-Tezli, BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
1993
Lisans, BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
Araştırma
Electromagnetic Metamaterials, Plasmonics, Photonic Crystals, Many-Particle Physics in Condensed Matter, Numerical Methods and Scientific Computation
Ödüller
2011
TÜBİTAK TWAS Teşvik Ödülü
2010
FABED Üstün Başarı Ödülü (Distinguished
2008
TÜBA GEBİP Ödülü
-0001
TÜBA Asosiye Üyesi
----
2011 Tübitak - TWAS award.
----
2010 Eser Tümen Outstanding Scientific Success Award (Feyzi Akkaya Bilimsel Destek Fonu)
Dersler
PHYS
CS
OEPE
GSSE
PHYS
GSSE
Çerez Bildirimi
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.